Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. május 29., vasárnap

Mi is történt egy év alatt?


2010 tavaszán úgy döntöttem, megosztok pár receptet a blogon, hátha másokat is érdekel.

Nem csupán receptes blogot szerettem volna, hanem egy egészség témáról átfogó oldalt, amelyben a főszerep a nyers ételeké. Tapasztalatomat, tudásomat szerettem volna megosztani, ezáltal én is tovább fejlődhetek, tanulhatok, úgy hogy közben segítségére lehetek másoknak.

A Regenerációs Filozófia óriási sikernek és közkedvelt témának örvendett és örvend a mai napig.

Nem is gondoltam volna, hogy ennyi embert érdekel ez a téma, és hogy mennyi embernek tudtam vele segíteni önmaga még teljesebb megismerésében.

A Szépségápolás természetesen szintén kedvenc lett az olvasók körében. Hiszen a zöldségeinket, gyümölcseinket nem csupán megehetjük, de külsőleg is alkalmazhatjuk szépségünk, egészségünk védelme érdekében.

A Környezetvédelem segített abban, hogy megosszak pár olyan természetes praktikát, ami nem szennyezi a Földünket, megóvja annak tisztaságát, cserébe mi is egy természeti értékekben gazdagabb bolygót kapunk.

A Könyvajánló pedig igazi kis kincstárrá lett.

Öröm válogatni az olvasók számára a különböző írásokból. Mindig csak olyan könyvet jelentettem meg és továbbra is így lesz, amit jómagam is olvastam már. Azt gondolom teljes hitelességgel csak így tudom tovább adni, ha én magam is megismerkedtem az adott témával, írással.

Olvasni pedig imádok! Hideg időben bevackolom magam hol a nappali kanapéján, hol a gyógyító, zöld, nyugtató hálószoba egy kis zugában, egy csésze meleg gyógytea társaságában. Meleg, napsütötte időben pedig kiülök a parkba és a friss levegőt beszippantva, a nap sugaraiban megfürödve élvezem a természetben lévő olvasást.

Erre biztatok mindenkit! Olvassuk más – más szerzők gondolatait, nézeteit a világról, egészségről, gyógyulásról, kapcsolatokról. És végül összeáll bennünk egy kép; kik vagyunk valójában és milyen a viszonyunk önmagunkkal, lelkünkkel, testünkkel?

Épp úgy, ahogy olvasni, írni is imádok. Öröm számomra, hogy megoszthatom a gondolataimat, a tapasztalatokat, értékes cikkeket adhatok közzé, és örömmel is veszik azt mások! Szeretek adni! Jól eső érzés szívemnek, amikor olyan visszajelzéseket kapok az olvasóktól, hogy igen ez és ez segített, igen érdemes csinálni! Rengeteg biztatást, szeretetet, tiszteletet és dicséretet kaptam az Olvasóinktól! Amiért teljes szívemből nagyon hálás vagyok! Tudom, van értelme írni, csinálni, cikkeket, recepteket, tanácsokat megosztani, elemzést adni, könyvajánlót írni, programokat szervezni. Mind – mind segítségül van önmagam és mások számára.

Hálás vagyok és köszönöm minden Olvasónknak, hogy vannak, hogy adhatok, elolvassák írásaim, leveleim.

Ám nem egyedül enyém az érdem. Van egy csodálatos segítő társam, aki nélkül nem jött volna létre ez a blog. Az ő keze munkáját dicséri a blog, a weboldal és az újonnan megnyitott webáruház kinézete, a rendszerek beüzemelése, a menük működése, a feliratkozások gyors, egyszerű kivitelezése, a videók, hanganyagok összevágása, cikkek megjelenítése, könyvek megszerkesztése és még annyi minden, ami a technika „ördögének” kell.

Amikor megnézünk egy egyperces videót, elolvasunk egy cikket, nem is gondolnánk mennyi munka van benne! Szinte már minden oldalon automatikus rendszerek működnek, gyors, egyszerű hírlevél feliratkozásokkal, pedig ennek létrehozása is – egyszer valakitől – nem kis feladat volt. (Aki létrehozta a rendszert.)

Karesz, a férjem, írt már cikket (Férfiak hete) készített sütit, és meg is osztotta velünk (Mákos-almás karobtorta, Máglyarakás, Banán bomba, Mákos torta) és ő felel minden technikai háttérért, ami itt történik, egészen azokig a levelekig, amik hétről – hétre friss információkkal szolgálnak az olvasóknak.

Támogat, mint férj, mint partner, segít mindenben, bármit is álmodjak meg a „ kis fejecskémben”.

Nem tudtam még olyat kérni, amit ne tudott volna teljesíteni. Ő valóban lehozná a csillagokat is az égről, ha kérném. (De azok csak maradjanak fent és világítsák be éjszaka a sötét égboltot :)

Bármit kigondoltam, kitaláltam, még ha napokba, hetekbe is telt neki, de kitanulta, megcsinálta. Mindig látott fantáziát abban, ami kipattant a fejemből. Ezzel sarkaltam én is őt, a saját aktivitására, fejlődésére, ötletelésre. Új és új feladatok elé állítottam őt, mellettem igazi kihívás neki az élet : ) Szokta is mondani, mellettem aztán tényleg nem tunyul el az ember!

Hálás vagyok, hogy ilyen nagyszerű férjem van!

Együtt álmodtuk meg a blogot, ahogy minden mást is, ami már lassan nyolc éve jelen van az életünkben.

Mennyi minden is történt egy év alatt a blogon?



Az első, ilyen jellegű rendezvényünk a Vegán Halloween Party volt, ahol előadást tartottunk a nyers ételekről, tévhitekről, meglehetett kóstolni pár nyers finomságot is, és hasonló cégekkel lehetett ismerkedni.

Aztán a második ilyen jellegű rendezvény a Karácsonyi Party volt, melyre többen is jelezték részvételüket, aztán még is kevesen lettünk, de azért, megérte.

Karácsonyi ajándék ötletek volt az első e-bookunk, melyben szerepet kaptak a nyers finomságok elkészítései is.

Az új évet Férfi héttel indítottuk, az ő gondolataikról, egészségükről, az egészséghez való hozzáállásukról írtunk, és híres vega és vegetáriánus férfiakat vonultattunk fel.

Márciusban a Nők hete adott lehetőséget arra, hogy a férfiak és más nők számára is a nők gondolatait (főleg az egészségről, a szépségről) megosszuk. Interjút készítettünk sikeres, hasonló témájú weboldal női tulajdonosaival.

Több olvasói kérdésre válaszolva megíródott a második e-bookunk, a C-vitamin könyvünk, melyet a mai napig ingyenesen le lehet tölteni. (Hírlevél feliratkozóknak.)

Téli időszakban pedig minden követőmnek a Varázstea receptjét adtuk ajándékba, aki külön kérte. (Nem szerettünk volna mindenkire ajándékainkat rázúdítani, amolyan tolakodás féleképpen.)

Több rendezvényen is lehetett velünk találkozni, zöld levet kóstolni, személyes kérdéseket feltenni, regenerációs elemzéseket kérni. Mindig öröm számomra, amikor már úgy jönnek oda az asztalunkhoz, hogy ismernek, olvasnak bennünket. Nem egy olyan ember, csak azért jött oda hozzánk, hogy megköszönje a heti levelet, amelyet mindig megkap tőlünk.

Részt vettünk a Natura Napon és legutóbb a Gizella Napokon, melyek itt a városunkban (Veszprém) a legnagyobb rendezvények egyike. Reméljük még sok ilyen rendezvényre kapunk meghívást!

Együtt működünk az Életmag Gyógyszövetséggel, melynek vezetőivel nagyon jó kapcsolatot sikerült kialakítani.

Megjelentünk, publikáltunk más vezetői oldalakon, magazinokban is. Fitt Nők Magazin, Nyugdíjas Portál, Index Veszprém, Network (egészség, receptklub, …) , Spiritnet, Gasztrobox, Ezoklub, Szépzöld, és más értékes bloggerek oldalán (Lásd jobb oldalt!).

Megünnepeltük a Föld napját, az én születésnapomat és most a blog első születésnapját.

Rengeteget készültünk erre a napra (május 27.)

Sokat segítettek a barátok, a filmkészítésnél, és a bátorításban!

Külön köszönöm Agg Ildikó Liliánának, hogy segített az ételkészítő videó és a május 27. videó elkészítésében, közreműködésében. Selmeci József Csongornak és feleségének Áginak – a Magyar Jóga Szövetség elnökeinek -, akik tanáccsal láttak el és segítettek a könyvnél, továbbá véleményezték az olvasók számára is könyvünket. Óriási segítség volt (és van) mind szakmai tanácsokban, mind barátilag, Winklerné Vámosi Nóra, Fitt Nők Magazin szerkesztője, aki szinte mindennap küldte a támogató erőit, véleményezte könyvünket, és szó szerint éjjel – nappal a segítségünkre volt!

Az elmúlt hetekben, de főleg napokban rengeteg kérdés, és kétely merült fel bennem.

Jó-e az, amit csinálok?

Valóban szüksége van-e erre az embereknek?

Tudok-e adni értékeket másoknak?

Tudok-e segíteni ezzel az olvasóinknak?

Milyen érzés lesz elindítani a termékeinket, szolgáltatásainkat?

Milyen érzés lesz kézbe venni az első nyomtatott könyvünket? (Ezt egy hét múlva tudom meg.)

Milyen érzést fog kiváltani az olvasókból?

Olyan régóta kérték a tanácsokat, igényelték a tanfolyamot, a receptes könyvet, vajon örülni fognak neki?!

Sok álmatlan éjszakákon és töprengő napon estem túl. De túl kellett esnem. És tudom kételyeim önmagamban léteztek. Aztán elengedtem mindent.

Tálaltam. És úgy érzem elég jól sikerült. : ) Örömmel vették a receptes könyvem, az online tanfolyamot és sokan örültek az ételkészítő videónak is. Azért is jók a visszajelzések, mert tudom, mivel okozok még nagyobb örömet számukra. Receptes könyvem megírásakor döbbentem rá, mennyi minden változott receptjeimben is. Egy évvel ezelőtt még fagyasztottam, készítettem fagylaltokat, ittam szójatejet, néha zöld olívabogyót raktam a salátába fekete helyett, ettünk búzahúst elvétve, és jó pár dolgot már másképp csinálok.

Én is fejlődöm, tanulok, veletek együtt, általatok.

Hálás vagyok értetek Kedves Olvasóink! Nélkületek nem jöhetett volna létre mindez! Köszönöm a bátorítást, a biztató szavakat! Hálás vagyok, hogy vannak igaz, hű barátaink, akikre mindig számíthatunk, akik támogatnak, akik a legnehezebb percekben is velünk voltak. Hálás szívvel tekintek férjemre is, akivel együtt megálmodtuk és felépítettük ezt a „művet”.

Remélem a következő egy évet is értékekkel teli tudjuk élvezni és zárni, egyre több ember mondhatja magát egészségesnek, minél több rendezvényen tudunk jelen lenni, és minél több hasznát veszi a társadalom ezeknek az írásoknak, anyagoknak!

Köszönettel: Nagy Szaffina
a blog szerzője



Másold ki a cikk pontos URL-ét (elérhetőségét) és oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon


2 megjegyzés:

  1. Csodálatosak vagytok!! Örülök, hogy tudtam segíteni!!! Egy ilyen ügyért, ilyen emberekért, amilyenek ti vagytok, nagyon szívesen segítek máskor is!!!

    Fontos a visszajelzés, én is örülök a köszönő, dicsérő szavaknak, így megértem, hogy ti is vágytok visszajelzésre!!

    Szerintem nagyon jó úton haladtok, rengeteg mindent adtok az embereknek és mindezt sokan értékelik és figyelemmel követik, még ha csak a háttérből is.

    Én is igyekszek követni minden napot, nagyon gyakran írtok valami újat, ami nagyon tetszik és, ha nem is reagálok, akkor is nagy örömmel olvasom az új recepteket, tanácsokat, könyvajánlókat!!

    ÉS már nagyon kíváncsi vagyok a könyvetekre is!!
    Gratulálok a webáruházhoz is, nagyon jó ötlet volt, így könnyebben hozzá lehet majd jutni az anyagaitokhoz!!


    Csak így tovább!!! Nagyon tetszik, amit képviseltek!!

    Minden elismerésem!

    További sok sikert kíván: Ildikó Liliána

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!