Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Ezt nem érdemes kihagyni!!!

Valamiért feliratkoztál, és ezt köszönöm! Azt szeretném, ha valóban mindenki, amiért feliratkozott, elért hozzám, megkapná amiért idetalált! Ezért most különleges felhívással fordulok feléd! Ha eddig még nem végeztél volna el nálunk Vegán Tanfolyamot, most július 1.-től 10.-ig mind a 10 hónap anyagát 2000 Ft/db áron, azaz 20.000 Ft-ért odaadom, csak kizárólag hírlevél olvasónak, aki már legalább egy terméket vásárolt tőlünk! Ezzel köszönöm meg a bizalmat! (Kérlek írd meg e-mailben - info(kukac)szaffinafuszerkonyhaja.com, mit vásároltál és mikor köszönjük!)

Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat! Hírlevél feliratkozás előtt kérlek, kattints IDE!

2016. július 27., szerda

Stefánia vagdalt




Hozzávalók:

Sárgarépa, fehérrépa, zellergumó, lilahagyma, fokhagyma, fűszerpaprika, Himalája só, fehérbors, őrölt lenmag, extra szűz olívaolaj

Sárgarépa, fehérrépa, zellergumó, lilahagyma, fokhagyma apróra darálva. Magyaros fűszerekkel beízesítjük, fűszerpaprika, Himalája só, fehérbors. Dúsítjuk őrölt lenmaggal. Fele arányban, fele zöldség, fele lenmag. Kevés olívaolajat csepegtethetünk bele, mert az állaga túl kemény lesz. Az így kapott fasírozottunkat egy őzgerinc formába fogjuk belenyomkodni, még pedig a következőképpen: Kevés olívaolajjal megkenjük a formát és megszórjuk őrölt arany lenmaggal. A fasírozott felét a formába nyomkodjuk. Öklünkkel kis árkot nyomkodunk bele. Ebbe rakjuk a hosszában felszeletelt érett avokádókat. Erre rétegezzük a fasírozottunk másik felét. Hűtőben pár órát hagyjuk állni, majd kiborítjuk a formából, és felszeleteljük.



Tálalhatjuk salátával, lecsóval, nyers rizzsel, vagy különböző nyers szószokkal, mint például: paradicsomszósz, szezámszósz, tejföl, majonéz.

Egészségre gyakorolt hatása:

A sárgarépa jelentős béta-karotint tartalmaz, melyet a szervezet A - vitaminná alakít, mely erősíti a szemet, immunrendszert, nyálkahártyát. antioxidáns, részt vesz a szabadgyökök károsító hatásának megakadályozásában. Megakadályozza a puffadást, és székrekedést.

Fehérrépa: C és E vitamint karotint és ásványi sókat tartalmaz. Vesetisztító, étvágygerjesztő hatású és gyomorerősítő.

A zellerben C-vitamin, nátrium, kálcium, foszfor, vas, magnézium, és kálium található benne. Erős vízhajtó hatású, serkenti a vesét, vértisztító, és serkenti a nemi vágyat.

A lilahagyma C-vitamin bomba, és jelentős mennyiségű B-vitamint is tartalmaz. Immunerősítő, csökkenti a vércukorszintet, remek vízhajtó, jótékony hatással van a vesénkre. És mint minden hagyma féle, fertőtlenítő hatású!

Fokhagyma csökkenti a vérzsírt, a vérnyomást, véd a az érelmeszesedés ellen, antibiotikus hatású. Tartalmaz A, B1, B2, C - vitamint, magnéziumot, vasat, cinket, mangánt, rezet, káliumot, és szelént. Erős baktérium ölő, fertőtlenítő hatású! (Candida diétánál kiváló!)

A paprikában megtalálható: A-provitamin (karotin), B1-, B2-, C- és B6, P -vitamin, valamint folsav. A C-vitamintartalma jelentős. Étvágygerjesztő, izzasztó, és vizelethajtó. A hegyes, zöldpaprikák gazdagabbak C-vitaminban. Gazdag káliumban. A kapszaicin nevű alkaloida adja a csípős ízét. Gyulladás csökkentő, antioxidáns. Fokozza a nyálképződést, és elősegítheti a nyugtató neuropeptidek (enkefalinok, endorfinok) kibocsátását az agyban. Étvágyjavító, emésztést elősegítő. Csökkenti a vérnyomást.

A Himalája só 250 millió éves, őstengeri só, mely 84 féle ásványi anyagot tartalmaz. Kitermelése kézzel történik. A világ legegészségesebb sója.

Avokádó csökkenti a koleszterin szintet és jótékony hatást fejt ki az érrendszere mivel telítetlen zsírsavakat tartalmaz. Külsőleg táplálja a száraz bőrt. Serkenti a melatonin termelését (alváshormon) a benne található B vitaminjainak köszönhetően. Tartalmazz A, B1, B2, C, és E vitamint.

Az olívaolaj antioxidánsokban gazdag. E-vitaminja szinte megfelel a bőr alatt található zsír szövetének. Belsőleg csökkenti az LDL koleszterin szintet, szív, és érrendszer védő, antioxidánsokban gazdag, jót tesz a májnak, a bélrendszernek, és izmoknak.


Másold ki a cikk pontos URL-ét (elérhetőségét) és oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon


2016. július 26., kedd

Uborka saláta



Hozzávalók:

uborka, fokhagyma, Himalája só

Vékonyan felkarikázzuk az uborkát, és aprított fokhagymával, tengeri sóval összekeverjük.

Pár órát állni hagyjuk a hűtőben, hagyjuk kicsit összeérni. Tálalásnál leönthetjük, vagy össze is keverhetjük magtejföllel.

Elkészíthetjük úgy is, hogy csak önmagában uborkasaláta és kevés színtelen sztíviával édesítjük meg.

Tipp:

A salátát készítsük el többféle uborkából! Színét variálhatjuk úgy, hogy a fele mennyiségnek levágjuk vékonyan a héját, (ezt felhasználhatjuk zöld lének, semmit nem dobunk ki!) a másik felének pedig nem. Világos és sötétzöld színeket kapunk.

Kaporral is ízesíthetjük.

Gyerekeknek még viccesebb lehet, ha hullámos reszelőn vágjuk az uborkát, így fodros lesz.

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon



2016. július 25., hétfő

Paradicsom saláta




Igazi nyári étel!

Imádjuk! Egyszerűen nem lehet megunni! Jól behűtve, összeérve a legfinomabb, egyszerű, olcsó, és gyorsan elkészíthető! 5 perc!

A paradicsomokat és lila hagymát felkarikázom, Himalája sóval megsózom, és leöntöm extra szűz olívaolajjal, nekünk a görög olaj a kedvencünk! Tehetünk hozzá fekete olívabogyót is, vagy tofut... de önmagában is nagyon finom! Igazi hűsítő nyári étel!



Egészségre gyakorolt hatása:

A paradicsom magas C vitamin tartalmú. Káliumot, magnéziumot, kálciumot, nátriumot, és E vitamint tartalmaz. Almasav, citromsav, borostyánkősav is található benne. Antioxdáns (likopén miatt), és mikrobaölő (tomatin vegyület miatt). Erősíti az immunrendszert, és segít az emésztésben. Vér és vesetisztító.

Az olívabogyó F vitamint, esszenciális zsírsavakat tartalmaz. Az F vitamin a sejthártyát építi, és a hormon háztartásban segít. A, D, E, és béta karotint tartalmaz. Erősíti az izomsejteket és jó hatású reumás ízületi gyulladás esetén is. Csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. Gyulladáscsökkentő, vérnyomáscsökkentő és értágító hatással rendelkezik.

Az olívaolaj antioxidánsokban gazdag. E-vitaminja szinte megfelel a bőr alatt található zsír szövetének. Belsőleg csökkenti az LDL koleszterin szintet, szív, és érrendszer védő, antioxidánsokban gazdag, jót tesz a májnak, a bélrendszernek, és izmoknak.

A lilahagyma C-vitamin bomba, és jelentős mennyiségű B-vitamint is tartalmaz. Immunerősítő, csökkenti a vércukorszintet, remek vízhajtó, jótékony hatással van a vesénkre. És mint minden hagyma féle, fertőtlenítő hatású!


Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

2016. július 22., péntek

Spirituális utunkon lényeges, hogy testünket is tisztán tartsuk...


Spirituális utunkon lényeges, hogy testünket is tisztán tartsuk ezáltal tudatunkat, szellemünket is, hiszen egy-egy böjt után tisztábban kapjuk a gondolatokat, érzéseket. És az sem mellékes, hogy testünk, mint a lélek temploma, egyféle porhüvely, lényeges eszköze annak, hogy feladatainkat, küldetésünket végre hajtsuk e Földi létben. Éppen ezért a táplálkozás egy fontos pillére, lába a négy fejlődési szintünknek: fizikai, szellemi, lelki, energetikai.
Hogyan tudom tisztán tartani a testemet, ezáltal a tudatom? Milyen ételeket kellene fogyasztanunk, ahhoz hogy tiszta és tápláló energiákkal, és enzimekkel lássam el a testemet, szellememet? Hogyan tudom ezáltal jobbá tenni a Földet?

Szaffina Nagy, életmód tanácsadó, hipnotizőr, író, előadó

Szaffina Fűszerkonyha nyers vegán receptjei és Vegán tanfolyam, könyvek, ételkészítő videók


http://www.szaffinafuszerkonyhaja.com

http://www.facebook.com/szaffinafuszerkonyhajacom


2016. július 16., szombat

Sok fénymunkás késztetést érez arra, hogy vegetáriánus étrendre térjen át.


„Sok fénymunkás késztetést érez arra, hogy vegetáriánus étrendre térjen át. Később a felsőbb sugallat hatására fokozatosan teljesen vegán életmódra váltanak. A következő fokozat a nyers gyümölcsök, zöldségek feldolgozatlan magvak és diófélék fogyasztása. Végső soron mindannyian a „pránatáplálkozás” felé mozdulunk el, ahol a levegőben lévő pránából vesszük magunkhoz a tápanyagokat. Ez drámai módon megnöveli várható élettartamunkat és telepatikus képességeinket. Az angyalok azt mondják, azért dolgoznak velünk, hogy segítsék emelni testünk rezgésszintjét. Erre azért van szükség, hogy lépést tarthassunk a Föld egyre gyorsabb rezgésével. A rezgésszint emelkedése azt jelenti, hogy könnyebbé válunk, és érzékenyebbek leszünk az angyali birodalom magasabb, finomabb rezgéseire. Intuitívabbá, kreatívabbá, energikusabbá válunk.” (Doreen Virtue: Gyógyítás angyalokkal c. könyv) Nyers Vegán táplálkozásról és szellemi tanításról keresd: Szaffina Nagyt,



Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon



2016. július 7., csütörtök

„Boldogságpont”



„Az élelmiszerboltokban a kínált áruk zömét – különösen az előre csomagolt és feldolgozott ételeket – kifejezetten úgy alakították ki, hogy a szükségesnél többet együnk belőlük. Az élelmiszeriparban ezt ”boldogságpontnak” hívják, és dollár milliárdokat ölnek a megtalálásába. A boldogságpont megtalálását eredetileg az üdítő italok piacán vitték tökélyre, azonban azóta kiterjesztették a feldolgozott ételek és italok területére is. A boltokban található ”ételek” (ezek a kaják!) többsége, magas szintű tudósok és matematikusok által irányított laboratóriumokban készül, ahol mérnöki pontossággal adagolják a sót, a cukrot, zsiradékokat, valamint élelmiszer adalékokat, hogy magas nyereséggel kecsegtető termékeket állítsanak elő.” Jessica Ortner – EFT kopogtató módszer könyv bestseller szerzője

„Míg korábban nem ehettél mást, csak ételt, ma ezerszámra találsz ételnek látszó ehető anyagokat a szupermarketekben.” Michael Pollan – „Az étel védelmében, avagy egy evő kiáltványa” c. könyv szerzője

„Azt hiszem, az egészséges étkezés kulcsa az, hogy semmi olyat ne egyél, amit a tv-ben reklámoznak.” Mike Birbiglia – humorista

„A zsírmentes és alacsony zsírtartalmú tartalmú termékek is ártalmasak, mert tele vannak cukorral, és mesterséges összetevőkkel. Az élelmiszergyártók a zsír kivonásakor több cukrot és sót adagolnak, hogy fokozzák a termék ízét. Idetartoznak a zsírszegény joghurtok, salátaöntetek.. mindkét termékcsoport valóságos cukorbomba! Ugyanez a helyzet a diétás szénsavas üdítő italokkal. Egyre inkább felelősségre tehetők a kettes típusú cukorbetegség kialakulásáért. Mivel a mesterséges édesítőszerek sokkal édesebbek a valódi cukornál a testet – átverve – inzulintermelésre sarkallják, ettől azonban lelassul az anyagcsere, tovább gyarapodnak a hasi zsírpárnák, valamint fokozódik az édességek és a keményítő tartalmú ételek – mint pl. a kenyér vagy a tésztafélék – utáni sóvárgás.” Jessica Ortner – EFT kopogtató módszer könyv bestseller szerzője

„Az esszenciális tápanyagok hiányát tested az éhezés egyformájaként értelmezi. A régóta hiányolt tápanyagok bevitelét pedig a következő üzenetként fordítja: „Rendben. Már nem éhezem. Már nincs szükségem hájra. Most már biztonságos soványnak lennem.” Jon Gabriel – a Gabriel módszer c. könyv szerzője

„A megszívlelendő üzenet az, hogy a testünkbe vitt táplálék minősége határozza meg a génfunkciókat, az anyagcserét és az egészséget. Nem egyszerűen súlykérdésről vagy kalóriabevitelről, csökkentésről van szó. Az változtatja meg gyorsan a biológiádat, ha tartalmas, génekre ható, teljes értékű, valódi friss ételeket fogyasztasz, amelyeket magad készítesz el…. nem pedig az éhezés.” dr. Mark Hyman a Vércukormegoldás c. könyv szerzője.



Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon





"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!