Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2019. május 31., péntek

Új weboldalam


Kedves Olvasó!

Ha erre jársz… ez egy régi blog, 2010-ben kezdtem, nyers vegán gasztro témák, cikkek, videók, könyvek. A receptek és információk maradnak, de ha friss infókat szeretnél már csak a Facebook oldalt viszem de azt rendszeresen, ezért ott kövess! Nézelődj itt is nyugodtan, a keresőbe beírod az étel nevét, vagy amit szeretnél és ki is dobja elég sok a téma… sokat írtam és dolgoztam ezen a blogon. Sok előadáson is vettem részt, ám az én életem is átalakult… A lényeg! Marad minden infó, és kövess facebook oldalon! Mivel ingyenes a blog sajnos előfordulhatnak nem kívánatos, vagy másoknak éppen kívánatos hölgyek csekélyke ruhába.. elnézést ezt nem én moderálom.. sajnos…

Az új weboldalamon elérhető minden egészség témájú könyvem, letölthető formátumban. Nyers vegán receptes könyveim, 1., 2., 3. kötet, a Vegán Tanfolyam 10 könyve, teljes anyaga, hanganyaggal együtt! Böjtölésről, vitaminokról, gépekről, szellemi felkészülésről, betegségről, öt elemről, és a hozzá tartozó szervekről, és ételekről, csíráztatásról, zöldlevekről, szóval mindenről itt kapsz bővebb infót! https://www.nagyszaffinaeletmuvei.hu Egy helyen végre az összes könyvem! Mert hogy nem csak egészség témában publikálok. Keress meg itt is és Facebookon is! Szaffina Fűszerkonyhája Facebook oldal!

Köszönöm!

Nagy Szaffina spirituális életmód tanácsadó, író


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!