Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2017. január 29., vasárnap

Férfiak véleménye a Vegán Tanfolyamról



Mindig jól eső érzés, ha az ember kap levelet az olvasóitól. Kiszemezgettem párat, mert lehet, annak, aki most olvas bennünket éppen ez a megerősítés, vagy löket kell, másoktól, ők mit kaptak tőlünk, ők hogyan is látnak bennünket, és mit tapasztaltak meg nálunk. Az alábbi véleményeket azoktól a férfiaktól kaptuk akik elvégezték a Vegán Tanfolyamunkat.

1.

„Kedves Szaffina és Kedves Károly, Sziasztok!

Pár éve már, hogy figyelemmel kísérem a Ti Munkásságotokat (is). Nézem a videóitokat, rendszeres látogatója vagyok a blogotoknak, követlek benneteket a fészen. Nem vagyok az a „mindentől elájulós” fajta, de amit Ti Műveltek, amit engedtek látni, illetve ami nekem átjön ebből, az határozottan TETSZIK.

Tetszik a temperamentumotok, mint családi vállalkozás, úgy értem, ahogy Te, Szaffina Nőként kiállsz a magad határozottságával, ám bájosan, mindig csinosan, felkészülten. És ott Van Károly, aki tökéletesen érezhető, mint támogató férfienergia Veled-Melletted-Neked.

Tetszik, hogy azt érezhetem, mindig toppon vagytok. Többször volt részemről/részünkről „óhaj-sóhaj”, s valamennyi alkalommal jött válasz, magyarázat, útbaigazítás.. Tudom Ti is látjátok, globális világunkban - példának okáért: egy „hiper-szuper marketben”- képtelenség találni valakit, aki érdemben válaszolna az ember kérdésére, még ha az olykor ostoba is, vagy annak tűnik. Hisz tudom, hogy ezen a Földön az igazán fontos kérdésekben csak magamra számíthatok. És akkor vagytok Ti, szintén egy „globalizált termék”, mint „virtuális szolgáltató”. S mégis, ha nekem mint „vevőnek” kérdésem van felétek, még ha az olykor ostoba is vagy annak tűnik, és bár az előadásokat-rendezvényeket leszámítva „láthatatlanok” vagytok, tőletek érkezik a Válasz, a Segítség. Ez roppant személyessé teszi az egészet. Mintha egy takaros boltba lépnék be, ahol szinte hallom az ajtóra felakasztott csengő hangját. Ez kedves és szimpatikus. A biztonság érzését adja.

Tetszik a vegán tanfolyamotok lexikális, tartalmi, érthetőségi, (emberi) szempontokból is.”


Üdvözlettel: Z!

2.


„Kiemelném hogy ilyen fiatalon ilyen szintű életvitelt élni eléggé ritkaság a mai tudatmódosult korszakban. Nagyszerűek vagytok büszke vagyok rátok :)” 

Oláh Gábor

3.

„Több éve jógázom rendszeresen, számomra a jóga nem csak testmozgás, egy életfilozófia is, melyben helyet kap a tudatos gondolkozásmód és a helyes táplálkozás is. Szaffináék anyag nagyon jól rámutat azokra a hiányosságokra, amelyek az emberekben még ott él, leledzik, és téves útra vihet… Illetve segít az áttérésre, segít leküzdeni az akadályokat, a téves beidegződéseket, és segít abban is, hogy mit mivel helyettesítsünk. Véleményem az, hogy a JÓGA MELLÉ mindenképpen és MINDENKINEK ajánlom a nyers vegán életmódot, mert a mozgáshoz a testünk tisztántartása és megfelelő energiával ellátása is rendkívül fontos!”  

S. Tamás

4.

Én sportoló vagyok, rendszeresen edzem magam napi szinten, és bevallom őszintén először idegenkedtem ettől az egész vegán dologtól…. Fehérjéket szedtem én is, mint nagyon sokan mások, akikkel együtt jártam a kondi terembe. Nem mondom, szép izmaim is lettek, de ezek mellett lettek egyéb mellékhatások is…. mellette pedig én is éreztem, hogy bizony kell még valami plusz is, mert volt egy-két betegség tünetem, mint pl: nyáron az a bizonyos pollenallergia, és egyéb allergiák, és feleségem mutatott rá hogy lehetne másképp is…. Nagyon sokat köszönhetek neki, mert elkezdett más ételeket készíteni, és akkor jött a fűszerkonyha blogja… hát meglepődtem először, hogy fasírozottat, meg kolbászt nyersen?! De elkészítettük és bejött! Ma már rendszeresen isszuk a zöld löttyöket is! És nem szedek fehérjétek se plusz vitaminokat! Az allergiám a múlté… Köszönjük a tanácsadást!” 

K. László

5.

„Szaffináékkal személyesen ismerkedtem meg egy vegán rendezvényen… az a vitalitás, pörgés lenyűgözött, ami belőlük kiáradt! Megkóstolhattam a vegán töltött káposztájukat és isteni volt, nem is csoda hogy gyorsan elfogyott… nem is gondoltam volna, hogy ennyire finom lehet nyersen is ez a tradicionális magyar recept. Azóta rendszeresen látogatom a blogot, és csak tanulni lehet tőlük! A Vegán tanfolyamot nem rég kezdtem el, december elején, kaptam hozzá receptes könyveket és ételkészítő videókat is, és nagyon jónak találom őket! Ajánlom szeretettel mindenkinek!” 

G. Gábor

6.

„Jelenkori anyagias világunk szükségessé teszi a spirituális fejlesztést, ami emberi létünk alapvető feladata. Azok, akik megfelelő belátással, nyitottsággal és elszántsággal rendelkeznek életük jobbítása céljából, minden eszközt felhasználnak ezen az úton. Az egyik eszköz magunk tisztán tartása és egészségünk megőrzése terén az élő ételek fogyasztása. Mivel testünk is élő, ezért csak az élő, nyers zöldség és gyümölcs tudja megfelelően táplálni.

Ez a könyv rendkívül hasznos információkat tartalmaz mindenki számára legyen az kezdő vagy több éve nyers táplálkozó, de hasznos információk és receptek vannak azok számára is, akik egyszerűen csak több nyers ételt szeretnének fogyasztani, vagy készíteni családjuk számára a főtt táplálkozásuk kiegészítőjeként.

Kívánjuk, hogy ez a könyv minél több ember kezébe jusson el segítve a tudatos táplálkozásuk kialakítását."

Selmeciné Bogdán Ágota és Selmeci József Csongor okl. vezető jógatanárok, a Magyar Jóga Akadémia tanárai és a Magyar Jóga Társaság vezetői

7.

„Kóla és sült krumpli, húst, hússal, én voltam az, aki azt mondta: zöld löttyök micsoda badarság ez! Én ezt soha nem iszom…. Éltem bele az életbe, tudjátok, sör, pia, bulizás, csajok, evés…. Aztán jött egy nagyon komoly betegség, ami ledöntött a lábamról…. szó szerint…. rákkal kezeltek… akkor döbbentem rá, hogy van még min változtatni az életemen! Átértékeltem mindent! A kapcsolataimat, a munkám, az életem, és az életvitelemet…. felhívtam Szaffinát és Kareszt, hogy is van ez a zöld lötty dolog, meg a csírás ételek… Nagyon segítőkészek voltak, megmutattak mindent, bár volt olyan hogy minden ki is jött…. nehéz időszak volt! De túl vagyok rajta! Nem állítom csak a nyers étkezés segített, hiszen eljártam közbe természetgyógyászhoz, rengeteg vitamint szedtem, de része lett az étkezésemnek. És meggyógyultam! Az eredményeim rendben vannak!” 

S.

8.

„Nekem cukorbetegségem miatt kellett életmódot váltanom…. az asszony igaz jól főz, de hát eleinte nehéz volt megszokni az újabb és másabb ízeket…. egyszer beszélgettünk Szaffinával, hozott nekem újságcikkeket, a diabéteszről, meg egyéb gyógymódokról, közben hozott még egy zöld port is… „mondom hát az meg micsoda?” Azt mondta igyam rendszeresen, ez sztívia tea, kb: 3 hónap múlva beállítja a normális cukorszintet. Vettünk a bioboltban még sztívia cseppeket is, elkezdte használni az asszony otthon azt is.. Hát eleinte nagyon idegen volt nekünk ez a sztívia dolog…. az íze túl erős volt… de megtanultunk belőle kevesebbet használni.. valóban jobban lettem! Sőt teljesen normális ma már a vércukorszintem!” 

K. István.

9.

„Hát amikor megkaptam az online tanfolyam anyagát, ledöbbentem, mert ennyire sok anyagra nem számítottam….. eleinte átfutottam de aztán rájöttem „hé ember ha meg is akarod érteni, tanulni, akkor ebbe bizony mélyen el kell merülni!” Külön szuper jó dolog volt számomra, hogy hallhattam Szaffina hangját! Ez sokat segített, ahogy az is, hogy láthattam őt videókon ételkészítés közben! Már pár ételt én is megcsináltam azokból. A regenerációs filozófia külön pontot érdemel! Mindig is érdekelt a keleti harcművészet, a kínai filozófia, és tessék, most ezt is megkaphattam! Köszönöm szépen! Rendkívül érdekes volt számomra, hogy mikor hogyan működnek a szerveink és hogy milyen elemhez tartozunk, és hogy az mennyire hatással lehet ránk! Köszönöm még egyszer Szaffina!”

Tóth Krisztián

10.

„Röviden a véleményem a tanfolyamról: Velős, tartalmas, egy olvasatra nem elég…. többször el kell olvasni, hallgatni… de érdekes információkat közöl, és nem bántam meg hogy belevágtam! Engem motivált nagyon! Jó lenne nekem is egy ilyen feleség, aki ezeket a nyers finomságokat elkészíti nekem is itthon…. ” 

G. Árpád

FÉRFI HÉT a Szaffina fűszerkonyhájában.

... Mert egy konyhában sok minden elhangzik és sok minden meg is történhet… : )




Szeretettel várunk!


Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!