Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2010. szeptember 15., szerda

Parádi kirándulás

A hétvégén Parádon kirándultunk, túráztunk a Bruno Gröning Baráti körrel.

Fent voltunk a hegyekben, fantasztikus volt! Az esős idő miatt csúszkáltunk a sárban, zubogó folyókon kellett átkelnünk, köveken, és kidőlt fatörzseken, csúszós hegyeket másztunk hol a fa gyökereibe, ágaiba, hol egymásba kapaszkodva. Olyan összetartást éltünk meg, és egymás iránti szeretetet!

Reggel és este együtt einstelleneztünk, felvettük az erőt, az áramot, és folytattuk utunkat. Sok apró csodákat élhettünk meg ezen a hétvégén is!

Volt, hogy kicsit eltévedtünk, de figyeltünk a belső megérzéseinkre, a belső útmutatásra, és valóban meg is találtuk az utat. Én szombaton még nem voltam biztos benne, hogy végig tudom csinálni, és megkaptam azt az erőt, amivel egy egész délutános, mondhatni kemény túrát végig vittünk. Csodálatos volt!

Szedtünk vadalmát, kökényt, és szedret. Nekem sikerült hasra esnem, na nem a srácoktól, ;) hanem a sártól! Sikeresen átmentem egy kisebb patakon, amikor a lábam megcsúszott a talajon!

Rengeteg gombát láttunk, a legkülönfélébbeket! Igazi gombakolóniákat!

Meglestünk egy kis mókust is a fán, és szalamandert is sikerült lencsevégre kapni. (Bár ezt már nem nekem, egyik csoporttársunknak.)

Túráink közben, és végén a csapatok kis kört alkottak, és nyitott tenyérrel kértük az isteni erőt, kértünk önmagunkért, a fákért, a vizekért, a földért, a növényekért, az emberekért, és a gombákért!

Kerestünk egy kis apró követ, én kis fadarabot, és egy kis kövecskét vettem fel. Az einstellezés után a folyóhoz mentünk, és eldobtuk őket. Nekem a kő jelentette szimbolikusan a vágyaimat, a szívből jövő kérésemet, a fadarabka pedig az elengedést.

Este bajor táncot tanulhattunk, mi már csak amolyan medve táncként tudtunk mozogni, de jól éreztük magunkat! Végül egy jó kiadós beszélgetéssel zártuk az estét.

Testvérekként térhettünk haza. Nehéz volt elbúcsúzni, de örömmel öleltük és pusziltuk meg egymást! Mindannyinkban érzetük az isteni csodát!

Több órás túráink alatt is csupán nyers ételeket fogyasztottunk.

„Savanyú” uborka



Raffaello golyócskák

Céklapuding

Sárgarépa

Cékla lé

Sok szőlő, körte, szilva, és alma kísérte utunkat. Receptek hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!