Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2012. február 22., szerda

Zserbó


Kaptam gyümölcslapokat barátnőmtől, Nórától, és pont áztattam be diót, és volt itthon aszalt sárgabarack, így eldöntöttem zserbót készítek az én Kedvesemnek. Mondanom sem kell, hogy örült neki!


A beáztatott diót, kiszárítottam, ledaráltam, és kevés frissen facsart citromlével összekevertem. (Én nem tettem hozzá mézet, hiszen a gyümölcslap, és a sárgabarack már önmagában is nagyon édes.) A sárgabarackot beáztattam pár órára, és aprítógép segítségével nyers lekvárt készítettem belőle. Négy lapot használtam fel. Az első lapra diót kentem, a másodikra lekvárt, a harmadikra diót, és lekvárt vegyesen és a negyedik lapra került a csoki máz. Amit most kakaóvajjal készítettem, ami szintén az én drága barátnőmtől való! A csokit kevésbé édesre készítettem, inkább keserű lett, pontosan az ízek hatása miatt, ne legyen túl édes a zserbó. Lehűtöttem, és nagyon finom lett! Köszönöm a gyümölcslapokat, és a kakaóvajat Nórának! Diót a mamának, és Karesznak, hogy megette!

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!