Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. április 19., kedd

Lovasi gyógynövénytúra


Szombaton túrázni voltunk, nagyon jó volt, de el is fáradtunk. 3 órás túra volt! Szedtünk salátának való leveleket, saláta boglárkát, kóstoltunk, és szedtünk fokhagyma ízű füvet, és rengeteg növényt ismertünk meg, nem győztem jegyzetelni! Készítettünk Lovasról képeket, nagyon csendes, tiszta kis falu, csörgedező patakkal.





A vad zöldekből és az otthoni salátából készítettem el a vacsorát, amely nagyon jól esett egy ilyen túra után. Volt itthon jégsaláta, fejes saláta, kínai kel, medvehagyma, ezeket összevágtam, hozzászeltem paprikát, uborkát, újhagymát, paradicsomot, és a tetejére pakoltam az új szerzeményeket. Mellé raktam egy kevés magtejfölt, és medvehagyma pestót, melyet barátainktól kaptunk, Csongoréktól, és nagyon finom volt az összhatás! Fejedelmi vacsora volt, igazi vad zöldekkel!



Másold ki a cikk pontos URL-ét (elérhetőségét) és oszd meg ismerőseiddel Facebookon!


Oszd meg a Facebookon


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Látom jó sokan voltatok!
    Én is hallottam erről a lehetőségről és mentem is volna, ha nem lett volna más programom. Jó lehetett!

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!