Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2016. március 12., szombat

Erica Mckenzie üzenete


Azért választottam Erica videóját, mert szerintem fontos üzenetet hordoz mindannyiónk számára! Ez a csinos, szép, talpraesett hölgy egész életében azzal küszködött, hogy nem elég szép, nem elég csinos, nem elég vékony, fogynia kell, nem volt önbizalma… kipróbált sok mindent, míg az utolsó próbálkozása egy végzetes szer volt… amibe fizikailag belehalt… A halál torkából visszatudták még hozni, ám Erica már más Nőként, más emberként tért vissza… az ő üzenetét szeretném most átadni mindenkinek, mert nagyon tanulságos!

„Mindig úgy éreztem magamról, hogy én nem vagyok elég szép, nem vagyok elég jó. Mindig próbáltam az lenni, amit az emberek úgy gondolnak, az elég jó. És vitatkoztam azzal, hogy Isten engem azzá tett, amiről én egyáltalán nem gondoltam, hogy én az vagyok.”

„Ezzel az átéléssel azt tanultam meg, hogy Mind, Te, egyedi vagy, óriási nagy az értéked, és azaz érték, amit magadban hordozol, igenis számít ennek a Földnek, ezen az úton, amit itt jársz, az utazásodon, amit itt töltesz a Földön, és ez a legnagyobb erőt adó és leggyönyörűbb, legcsodálatosabb dolog a világon. Mert mindannyian egyen-egyenként egyediek vagyunk és minden erő és minden válasz, minden ajándék, amire csak szükséged van, ezt ott van számodra és csak kérned kell és megkapod. És ha együtt dolgozunk ezekkel az ajándékokkal, együtt teszünk hatalmas dolgokat és megváltoztatjuk ezt az egész világot.”



https://www.youtube.com/watch?v=TuUJA_ZPGl4

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!