Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2013. március 11., hétfő

Mennyit ér neked a szemed világa? 1. rész


Mit volnál hajlandó megtenni, hogy újra jól láss? Mennyit lennél hajlandó fizetni, hogy orvosok visszaállítsák a szemed élességét? Mennyit ér neked a szemed világa?

A szemünk az egyik, ha nem a legféltettebb testrészünk.
Vigyázunk rá, óvjuk, amikor csak tudjuk, mégis olyan természetes hogy látunk. Óvatlanuk belekapunk, elfelejtjük felvenni a napszemüveget, véletlenül belenézünk a hegesztőfénybe, megerőltetjük tv vagy monitornézés közben, szóval sokszor mégis csak elfelejtjük óvni.

Ha pedig elveszítenénk a látásunkat, akkor éreznénk igazán mekkora kincs is a két szemünk, és mennyire kiszolgáltatva lennénk nélkülük.

Az is nagyon kellemetlen tud lenni, ha évről-évre romlik a látásunk, homályosan látunk, nem ismerjük meg az embereket az utcán, nem köszönünk rájuk, nem látjuk élesen az órát, vagy a lámpákat, ez is eléggé kiszolgáltatottá és akár életveszélyes helyzetbe is hozza az embert.

Amikor elkezd romlani a szem…

Mi lehet az első lépés? Természetesen mindenki rávágja: szemüveg. Valóban el kell menni szemészeti kivizsgálásra és ott valóban ezzel fogják kezdeni, hiszen ezzel kereskednek, de mielőtt okuláré megvételére sarkallnánk önmagunkat vagy családunkat, próbáljunk meg kevésbé drasztikus módszerhez folyamodni.

Miért mondom, hogy drasztikus?

Mert a szemüveg nem más, mint egy mankó. Csak rontani fog az állapoton, soha nem gyógyít, vagy helyre hoz. Vannak kivételek pl: mikor a szemtengelyferdülést szeretnénk korrigálni, de alapvetően a szemüveg ront a látáson.

Soha nem fogja azt mondani a szemorvos, „Hogy jobban látsz! Hogy erősödött a szemed! Hogy mostantól nem kell szemüveg!”

Mert nem is érdeke. Volt egy olyan időszak az életemben, mikor természetes módszerekkel kicsit jobban láttam. Az orvos gúnyosan kiröhögött. Amikor pedig szívtelenül, érzéketlenül belém vágták, hogy „újabb dioptriát romlott a szemem, mostantól kezdve mindig hordanom kell a szemüveget, és gyógyíthatatlan vagyok”, sírógörcsöt kaptam az utcán a boltból kirohanva. Mert hát ez is csak egy üzlet, egy kereskedés, csak ezt sokan nem látják! Szó szerint!

Az az érzéketlenség, amivel ezt közölték, annyira fájt és megviselt, hogy még ellenállóbbá váltam ez iránt a mankók iránt és tudtam ezt én nem akarom! Elkészíttettem azért a szemüvegem, amit egy napig nem tudtam hordani annyira elrontottak. Nem azt a keretet kaptam, amit kértem és nem lett jól beállítva a dioptria sem, ezt egy másik szemorvos is megerősítette. A pénzt nem kaptam vissza…

Ekkor döntöttem úgy, hogy elég volt! Minden évben nem szándékozom ezt a tortúrát végig csinálni! Utáltam mindig is a szemüveget, kényelmetlenségeket okozott, és nem éreztem benne jól magam. Nem beszélve az anyagi részéről, kidobott pénz az ablakon…!

Már egy jó ideje ”szemezgettem” a lézeres szemműtéttel. Nekem már sajnos nem volt gyógyítható a szemem és a munkám miatt sem tudom, nem használni a szemem, ezért is döntöttem, a biztonságos, gyors, precíz megoldás mellett.

Amikor még a szem gyógyítható…

Tudom, hogy sokaknak jól áll a szemüveg, sőt öltöztet, és divatos! Nem is állítom, hogy a szemüveg teljesen rossz, mert van aki szereti, és van akinek se nem gyógyítható, se nem műthető, mégis jól kell látnia.

Csak egyet ne higgyünk: hogy a szemüveg gyógyít és rendbe hozza szemet! (kivéve szemtengelyferdülés). Szóval, amikor elkezd romlani a szemünk, akkor hajlamosak vagyunk örülni az új divatos szemüvegünknek! Sőt akár irigykedhetünk is egy kicsit osztálytársunkra, vagy munkatársunkra, aki szintén hord szemüveget és olyan jól áll neki!

Amikor még a szem gyógyítható, főleg gyermekek esetében, de felnőtteknél is, akkor tegyünk is meg mindent természetes úton! Pl: egy gyermek esetében, aki még fejlődik, 0,5 dioptriánál egyáltalán nem szabadna szemüveget felírni! Saját példámból tudom! Ha 10 évesen nem szerettem volna annyira én is piros keretes szemüveget, mint amilyen az osztálytársamnak volt, és nem is lett volna akkor szemüvegem, lehet nem romlik meg ennyire a szem! Természetes módszerek közé tartozik a nyers étrend, és a szemtorna. Ezekről még külön írok.

Ám senki ne higgye azt, hogy a nyers étrend mindenre megoldás, én sem élek örökké ebben a testben. Nem is kívánok! Nem mindenre megoldás, de nagyon sokat segíthet, gyógyíthat, egészséget ad, valóban! Ezért is írom, hogy akinek még gyógyítható, az azonnal térjen át a természetes módszerekre, mert szép eredményeket lehet elérni!

Ha valaki csalódott bennem, mert megműttettem a szemem, az először gondolja végig ezeket a sorokat, és egyáltalán ne ítélkezzen mások felől, olyan dolgokban, amit nem élt át!

Tanácsot adni, beszélni, ítélkezni a legkönnyebb, szinte minden dologban! Mindenkinek önmagának kell eldöntenie mit tesz a testével! Nyers evő lesz-e vagy sem, szemüveget visel vagy sem, megműtteti-e a szemét, vagy sem! És ezt minden esetben tiszteletben kell tartani!

………..Holnap folytatjuk………

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!