Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2010. december 11., szombat

Michel Desmarquet: Thiaoouba Az aranybolygó üzenete



Kicsit megcsúszott a pénteki könyvajánló, elnézést kérek, de ugye tegnap program volt, és előtte nagy a sürgés-forgás!

Az idei utolsó könyvajánlót olvashatjátok! Éppen ezért, és a karácsonyra való tekintettel nem kifejezetten élő, nyers vegán könyvet fogok ajánlani, (azok is lesznek) hanem egy nagyon különleges kéziratot. Ez valódi titoknak számít még a mai világunkban is! A könyv már nem kapható, vajon miért is?!

Azok, akik elolvassák három kategóriába tartoznak. Az egyik, a szkeptikusság, függetlenül attól, hogy spirituálisnak, fejlettnek tartja-e magát, vagy sem! Bizony, még azokat is megdöbbenti a könyv, és talán nem is hisznek benne, akik már sok talánnyal, misztikummal találkoztak. Ők csupán fikciónak tartják.

Vannak akik, kételkednek, ezért többször elolvassák a könyvet, mert bár kételkednek, de választ keresnek a kérdéseikre! Elkezdenek gondolkodni a könyv által adott válaszokon, és kutatni kezdenek. Végül is minden tudomány, kísérletezés, kutatás után ráébrednek, a könyv valós tartalmára.

A harmadik csoporthoz nagyon kevesen tartoznak. Ők azonnal tudják, érzik legbelül a belső bizonyosságot, a könyv minden szava igaz.

Puszta naivitásból? Nem! Akik bizonyítékot akarnak, a könyvben megtalálható az is!

Miről is szól ez a könyv? A való életről! Minden eddigi feltett kérdésedre választ ad! Nem véletlen, ha találkozol vele! Az sem véletlen, ha a kezedbe kerül, és hogy most olvasod ezt a cikket!

Úgy öt-hat évvel ezelőtt bementem egy ismert könyváruházba, mert vásárolni szerettem volna egy szintén ismert könyvet. Mielőtt azonban vásárolok, körülnézek. A polcon hívogatott egy könyv…meg ragadott, és a pillantásomat nem tudtam levenni róla, egyre csak vonzotta a szememet. Csuda szép kék borító, körbe arany színek, szinte lüktetett, pezsgett! De mivel elég céltudatos vagyok, ezért ott hagytam, bár lelkemet megérintette, nem akartam vacakolni, és elcsábulni, rögtön oda mentem a pénztárhoz, és meg kérdeztem hol találom azt a könyvet, amiért valójában bementem. Az eladó hölgy kereste, de nem találta. Megnézte számítógépen, és közölte, hogy van a bolt raktárában még négy darab. Kis idő múlva kijött, és azt mondta nem érti, nincs meg! (négy darab)

Ez számomra egyértelmű jel volt! Azonnal visszamentem a kis könyvecskéhez, mely nagyon megérintette szívemet! Beleolvastam, azonnal tudtam ezt a könyvet el kell vinnem! Soha sem bántam meg! Azt bánnám, ha akkor ott nem hallgatok a jelekre, a lelkem suttogó hangjára. Azóta sem találtam ehhez fogható könyvet, nincs, mi túlszárnyalhatná! Megváltoztatta az életemet, legalább hatszor elolvastam, és még mindig vágyom arra, hogy olvassam! Mert akárhányszor olvasom, mindig új és új kérdések merülnek fel bennem, és más megértéseket kapok.

Én elhiszem minden szavát, számomra ez a kis bibliám! Ez a legértékesebb könyvem mindközül!

Szeretettel ajánlom Neked is Kedves Olvasóm! Miért teszem fel egy egészséggel foglalkozó blogra? Mert az egészség nem mást jelent mit egésznek lenni! Lelkileg, szellemileg, energetikailag, fizikailag. Ez a könyv felismeréseket ad életedben, egészségedre épp ugyanúgy hatással lesz! De a könyvhöz meg kell érni! Nem mindenkinek való! Nem tipikus könyv, és nem amolyan ”leülök néha és átfutom” irat.

Közeledik a karácsony, ezt a könyvet ajánlom az elcsendesedés idejére! Remélem tudtam az elmúlt pár hétben hasznos könyveket ajánlani Számodra! 2011-es évben újra várlak a pénteki könyvajánlóval! Élő ételes könyvek is lesznek! Minden könyv, amit közzéteszek, általam olvasott, tehát nem találomra mert jól mutat a blogon felteszek egy iratot. Havonta minimum egy könyvet elolvasok az adott témában (néha ez többre is sikerül). Tudtad, ha elolvasol havonta egy könyvet, egy bizonyos szakterületen, akkor egy-két év múlva Te is szakemberévé válsz abban, amit olvasol!? A sikeres emberek (1%) rendszeresen fejlesztik magukat és olvasnak! Te hova tartozol, a 99%-ba, vagy az 1 %-ba?

Várlak továbbra is 2011-es esztendőben a könyvajánló pénteki napokon!

Részletek a könyvből:

„ A pszichétek azonban, mivel része az asztráltestnek, halhatatlan. Ezzel szemben, minél inkább műveled a szellemed, annál kevesebb terhet jelent majd a fizikai tested, és annál gyorsabban haladsz át az életeid ciklusain. ”

„ A sziget belseje felé emelkedő lejtőkön különös erdő nőtt: a hatalmas fák lombkoronája furcsa, sötétkék, és arany színekben, törzsük vérvörösben pompázott. Ezek a fák teljesen elborították a sziget közepén álló smaragdzöld tavat körül ölelő meredek lejtőket. A tó felszínét helyenként aranyló ködgomolyok burkolták homályba. ”

„ Hosszasan időztünk egy szemlátomást élete virágában járó férfi teste előtt. Fényes gesztenyeszín haja hosszú volt és hullámos. Keze és lába az enyémre hasonlított a bőre is hasonló jellegű volt - mintegy földlakóé. A magassága 180 centiméter lehetett. Nemes vonású arca - finom kecskeszakállától eltekintve – teljesen szőrtelen volt. …….Thaó és Latoli közelebb vittek a testhez. Tisztán láttam a sebeket a csuklóján, és a lábfején, valamint az oldalán tátongó csaknem húszcentis mély vágást. ”

„ Thaó elmondta: ennek a könyvnek nem csak az lesz a feladata, hogy felvilágosítsa a Föld lakosait, hanem hogy felnyissa a szemüket – hogy ráébredjenek, mi történik körülöttük. ”

„ Most, egyszer, és mindenkorra, megtanítunk és átnyújtjuk neked, amit ti emberek, a „misztériumok kulcsának” hívtok……Kezdetben egyedül a Szellem létezett, és mérhetetlen erőivel megteremtette mindazt, ami anyagilag létezik…….Egyetlen céllal: hogy kielégítse spirituális szükségleteit.”

„ Az üzenet, számos faji, és vallási hivatkozás ellenére, nem tükröz sem faji sem vallási előítéleteket részemről. Michel Desmarquet, 1989 január”

Vélemények a három kategória szerint:

1. „ Az egész hazugság. …..Könnyen lehet, hogy az évszázad legnagyobb szemfényvesztése. ”

2. „ Ez a fickó ( Michel) valóságos irodalmi géniusz. Mintha Verne Gyulát megszoroznánk százzal, és hozzáadnánk Einsteint……”

3. „ Minden sora igaz. Nos, ahhoz, hogy eldönthesd a fenti feltételezések közül melyik a helytálló, el kell olvasnod a könyvet.”

1 megjegyzés:

  1. Hatalmas mű, pfúúúúh.. én 3x elolvastam, bőgtem, minden :) K.O. A bibliám.

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!