Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. november 16., szerda

Káposzta kagyló

Fogadjátok sok szeretettel Molnár Rita receptjét.

Egyedi találmány, és a káposztás kagyló nevet adtam neki. (a fenti képen látszik, hogy miért :o)) Friss, kertben termett permetmentes zöldségekből készült nagyrészt.

Hozzávalók:

káposztalevelek
napraforgómag
fokhagyma
kígyóuborka
zöldhagyma
cukkini
sárgarépa
tárkony
hidegen sajtolt tökmagolaj
himalája só

Elkészítés:

A felkockázott cukkinit, a tökreszelőn lereszelt sárgarépát és uborkát összekevertem, hozzáadtam a felaprított hagymákat és a beáztatott napraforgómagot. Rálocsoltam pár evőkanál hidegen sajtolt tökmagolajat, ez nagyon karakteres ízt ad az ételeknek, és kicsit főtt ízük lesz a nyers cuccoknak tőle :D, szórtam rá himalája sót és kerti szárított tárkonyt, majd összekevertem az egészet. Ezután szép nagy káposztalevelekbe csomagoltam ezt a zöldséges egyveleget, és kagylószerűen összetűztem fogpiszkálóval. Isteni finom az eredmény és csupa egészség! :o)



Ha teszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!