Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2018. június 20., szerda

Én is szeretném megosztani a tapasztalataim!


Diána Szabó: "Kedves Szaffina & Mindenki! :)

Nagyon örülök, és hálás vagyok, hogy a tanfolyami anyagokban rengeteg érdekes és hasznos információt kaptam! :)
Nekem egészen elképesztő, látványos változást hozott például a táplálkozásmód megreformálása! :)
Tíz éven át tartó bőrgyógyászati tüneteim (vírusos eredetű szemölcsök) szűntek meg szinte észrevétlenül 2 hónap alatt! 😀
Belsőleg pedig a memórám kapott bővítést, aminek szintén nagyon örülök! 😍
Szóval Szaffina, köszönöm szépen még 1x, hogy megismerhettem a munkád / munkátokat! 😍"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!