Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyamunk első oktató anyagát MOST Ingyen adjuk!

Vegán Tanfolyam online 99.900 Ft helyett 29.900 Ft egyben! + Ajándék mind három receptes könyv letölthető változata + 25 db ételkészítő videó! Vagy 3990 Ft ért/hó + ajándék itt is jár! A kedvezmény február 28.-ig él!

Kattints a részletekért!


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat! Hírlevél feliratkozás előtt kérlek, kattints IDE!

2016. augusztus 25., csütörtök

Szeptemberi Programok, Tanfolyamok és 3. receptes könyv


Kedves Olvasóm!

Szaffina szeptemberi programjai

Az alábbi programokkal, tanfolyamokkal, meglepetés csomagokkal és egyedi termékekkel, szolgáltatásokkal kedveskedem neked szeptemberben :) 
Elkészült a 3.-dik receptes könyvem. 65 recept, 96 oldalon, színes képekkel illusztrálva. Elérhető digitális vagy nyomtatott változatban is. Most induló tanfolyamosainknak ingyenes! Régi tanfolyamosainknak 500 Ft kedvezményt adunk!
Szeptemberi programokért és őszi akciós csomagjainkért kattints ide: 
Kérek, mindenkit, hogy e-mailben vagy Facebook privát üzenetben jelentkezzen a programokra és rendeljen, mert jelenleg az árak átállítása folyik a weblapon! Köszönjük.


Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

2016. augusztus 8., hétfő

„Ízek, Színek, Élő Ételek" Előadás a Vegetáriánus Fesztiválon


Keleti filozófia nyugaton. Regenerációs elemzés
Milyen hatással van a természet az emberi szervezetre?
Milyen hatással vannak a színek és az ízek az egészségünkre?
Milyen kapcsolat van az idő és a szerveink között?

Az ábra öt színt tartalmaz, ami az ősi kínai filozófiára utal. Az öt szín az öt őselemmel, öt ízzel, öt szervrendszerrel és ötször 2 darab szervvel, és elemenként 2-2 órás intervallummal van kapcsolatban.

Pontosan ez hogyan is kapcsolódik össze?

Vajon mit mutat meg egy-egy szín, étel?
Miről árulkodik a szervrendszerünk ezáltal?
Lehet, hogy nem véletlen az, hogy milyen ízeket, és színeket kívánunk meg?
Melyik szervrendszerünk, mikor működik? Mikor a legaktívabb a ránk jellemző őselem?
Mitől tud működni a mai napig, ez az ősi keleti filozófia?



Interaktív 1 órás előadás, videókkal, és ajándékokkal! Várunk mindenkit szeretettel a Vegetáriánus Fesztiválon, a Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központban (1105 Budapest, Szent László tér 7-14.), augusztus 27.-én, szombaton, 13.00 órakor!

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

2016. augusztus 6., szombat

Gyümölcsjoghurt


Zabtej, zabkorpával és útifűmaggal összekeverve, kevés sztíviával és citromlével ízesítve. Kész is a joghurtunk, ebbe keverhetünk bármilyen friss gyümölcsöt. Amivel nagyon finom: eper, cseresznye, meggy, ribizli, sárga, és őszibarack.

Tipp:

Elkészíthetjük zabtej maradvánnyal is, akkor nem kell külön zabtej.


Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon



2016. augusztus 4., csütörtök

Nyers Vegán Gomba "pörkölt"


Lényegében egy lecsó alaphoz szeleteltem gombát, petrezselymet, és egy kevés olívabogyót.

Amennyire egyszerűen elkészíthető, annyira ízletes! Más íz világot ad a gomba és az olívabogyó így az ételnek, nem tipikus lecsót fogunk érezni.

Ami érdekes, hogy évekig nem tudtam megenni a gombát főzve, mert utána mindig rosszul lettem, és amióta élve eszem semmi bajom, sőt élvezem az ízét! Ez még egy ok arra, miért is ne főzzük meg az ételeink nagy részét!

Tipp:

Olíva olaj mellett, lenmagolajjal is meglocsoltam. Fűszereztem egy kis fehérborssal.

Én piros paprikával készítettem el, (ez lehet pritamin, vagy kaliforniai) ez édesíti, az olívabogyó pedig sózza az ételt, már csak ez a keveredés is igazi élvezet az ízlelőbimbóknak.

Persze nem élvezetből eszünk, (vagyis kellene ennünk) de attól mert valami egészséges, még lehet nagyon finom!

Egészségre gyakorolt hatása:

A gomba B, D- vitamint tartalmaz. A csiperke gomba kiváló szelén-, B2-, B3-, B5-vitamin-, réz-, és foszfor forrás. Tartalmaz még C, B1-vitamint. Antioxidáns, rák megelőző hatású.

Petrezselyem vizelethajtó, és étvágyjavító, vesekő, és vesehomok megelőzésére ajánlják. C vitamint is tartalmaz, és fokozhatja a nemi vágyat!

Az olívabogyó F vitamint, esszenciális zsírsavakat tartalmaz. Az F vitamin a sejthártyát építi, és a hormon háztartásban segít. A, D, E, és béta karotint tartalmaz. Erősíti az izomsejteket és jó hatású reumás ízületi gyulladás esetén is. Csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. Gyulladáscsökkentő, vérnyomáscsökkentő és értágító hatással rendelkezik.

A paprikában megtalálható: A-provitamin (karotin), B1-, B2-, C- és B6, P -vitamin, valamint folsav. A C-vitamintartalma jelentős. Étvágygerjesztő, izzasztó, és vizelethajtó. A hegyes, zöldpaprikák gazdagabbak C-vitaminban. Gazdag káliumban. A kapszaicin nevű alkaloida adja a csípős ízét. Gyulladás csökkentő, antioxidáns. Fokozza a nyálképződést, és elősegítheti a nyugtató neuropeptidek (enkefalinok, endorfinok) kibocsátását az agyban. Étvágyjavító, emésztést elősegítő. Csökkenti a vérnyomást.

A paradicsom magas C vitamin tartalmú. Káliumot, magnéziumot, kálciumot, nátriumot, és E vitamint tartalmaz. Almasav, citromsav, borostyánkősav is található benne. Antioxidáns (likopén miatt), és mikrobaölő (tomatin vegyület miatt). Erősíti az immunrendszert, és segít az emésztésben. Vér és vesetisztító.

A vöröshagyma megfázásra, fülfájásra, és gégegyulladásra, és rovar csípésre is használatos. Magyaros ételeink alap ízesítője. Illóolajat, B, C-vitamint, tartalmaz. Csípős ízét az allilszulfid vegyület adja, melynek baktérium ölő hatása van. Bélféregűzésre, vizelethajtásra, vércukorszint csökkentésére is jól bevált „gyógyszer”.

Az olívaolaj antioxidánsokban gazdag. E-vitaminja szinte megfelel a bőr alatt található zsír szövetének. Belsőleg csökkenti az LDL koleszterin szintet, szív, és érrendszer védő, antioxidánsokban gazdag, jót tesz a májnak, a bélrendszernek, és izmoknak.

A lenmagolajban a legnagyobb koncentrációban fordul elő linolénsav, amit a szervezet omega 3 zsírsavvá alakít át. Segít a simaizmok összehúzásában, (premenstruációs problémák) ízületi gyulladásoknál, csökkenti a szervezet koleszterinszintjét, megőrzi az erek rugalmasságát. Az omega 3, és omega 6 zsírsavak felelősek a szemünk, és agyunk fejlődéséért, ezért a lenmagolaj javítja a szem hajszálereinek vérellátását. Terhesség és szoptatás idején különösen szükség van ezekre a zsírsavakra. Zsírégető hatású. Íze a haléhoz hasonlít, mivel a halban is fellelhető a linolénsav, ez adja különleges íz világát.

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!