Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2014. november 20., csütörtök

Waldorf Saláta



A Tündérrózsa Waldorf Óvoda tiszteletére készítettem ezt a vegán nyers salátát. Áztatott diót összetörtem, és vékonyra csíkokra vágott hámozott almával és vékony csíkokra vágott hámozott zeller gumóval összekevertem. Készítettem napraforgómagból magmajonézt, és azzal leöntöttem. Magmajonéz: beáztatott mag, tisztított vízzel, fokhagymával, frissen facsart citromlével és himalája vagy parajdi sóval, sztíviával, borsikafűvel megfűszerezve, összeturmixolva, krémesre. Ezt a szószt ráöntöttem a salátára. Megfűszereztem petrezselyemmel, és öntöttem rá extra szűz olívaolajat. Törekedtem a hagyományos Waldorf saláta ízére és elkészítési módjára. Az eredmény nagyon jól sikerült! Saláta levelekkel és egész dióbéllel díszítettem tálaláskor. 

Tipp: 

Használhatunk őrölt fehér vagy fekete borsot is.

Az eredeti recept alapján mustár is dukálna bele, ebben az esetben a dijoni mustárt ajánlanám, az nem tartalmaz cukrot, ám ecetet igen! Vagy helyette őrölt mustármagot tehetünk bele.

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!