Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2013. február 15., péntek

Ez a boldogság!


Ez a boldogság, számomra, amikor adhatok! Amikor olyan embereknek tudunk segíteni, akik rászorulnak, akiknek épp olyan jó és hasznos, mint nekünk! Ezt a segítő szándékot, ezt a boldogság energiát pedig ők is adják tovább!

Egy hete lehetett jelentkezni a 10 kiválasztottra, ez arról szólt, hogy odaadjuk egy egyszeri jelképes összegért az egész 10 havi tananyagot, 10 e-bookkal és 10 db hanganyaggal, egy év komoly munkáját, azoknak, akik tényleg szeretnék elvégezni a Vegán Tanfolyamot, szeretnének fejlődni, de jelenlegi anyagi helyzetük ezt nem engedné meg.

Öröm volt olvasni a leveleket, de beszéljenek most ők helyettem:

(A levelekből csak részleteket közlünk, a személyiségi jogok megsértése nélkül)

„Kedves Szaffina és Károly!

Nagy örömmel tölt el, hogy a tíz kiválasztott közé kerülhettem. Annyira izgatott vagyok az előttem álló változások miatt. Mert tudom, hogy ez az új táplálkozás egy új életmódot is jelent, és szeretném örömmel, elégedetten megélni ezt.” 

Üdvözlettel: Házi Zsuzsanna

„Kedves Szaffina és Károly!

Nagyon szépen köszönöm, hogy bekerültem a 10 kiválasztott közé. Amikor elolvastam a leveleteket, örömömben folytak a könnyeim. Leírhatatlanul boldog vagyok. Alig várom, hogy tanulhassak tőletek és azt a környezetemmel is megosszam.” 

Üdvözlettel:Metz-Matisz Éva

„Húúú, ezt nem hiszem el!

Nagyon boldog vagyok, és köszönöm szépen! Megkaptam, és sikeresen letöltöttem, köszönet Károlynak az útmutatásért.

Első részét tanulmányozom, Szaffina ez hihetetlen mennyi munkád/munkátok van benne. Már most várom, mikor tudom újra a következő anyagot is megnézni. Nagyon tetszik, ha végig nézem, olvasom, hallgatom visszajelzek felétek. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!!” 

Marya

„Kedves Szaffina es Károly!

Nagyon szépen köszönöm Önöknek ezt a fantasztikus lehetőséget! Rendkívül boldog vagyok! :) Nagyon nagy segítség lesz biztosan, hogy hogyan kezdjük el az átállást az egészségesebb életvitelre. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogom tudni alkalmazni az Önök által átadott tudást, tanácsokat.” 

Forizs Dalma

„Kedves Szaffina!

Szeretnék minél tudatosabban, egészségesebben élni, ezért szeretném elvégezni a tanfolyamot.

Sok helyen vannak már információk ilyen témában, ám összefoglalóan még nem találkoztam sehol sem ilyen anyaggal.

Több dolgot kipróbáltam már, de szükségem van arra, hogy az elejétől a végéig teljesen megismerhessem mindazt, ami segít ezen az úton.

A szellemi, lelki és fizikai megújulásban.” 

Üdvözlettel: Mária

„Kedves Szaffina!

Régóta érdekel az egészséges életmód. Mióta felfedeztem a blogodat rendszeresen nyomon követem, igyekszem minél több információt begyűjteni, hogy utána családom és gondozottaim számára is kamatoztathassam. A könyvedet már megrendeltem és kísérletezgetem, várom a tavaszt és a nyarat, hogy minél több zöldséget, gyümölcsöt fogyaszthassunk és raktározhassunk télire. Nagyon szeretném a tanfolyamot is elvégezni. Azért is fontos lenne számomra ez a tanfolyam, mert hiszem, hogy az egészséges nyers étrend segítségével meg fogom tudni gyógyítani a legnagyobb lányomat.” 

Üdvözlettel: Baloghné Andirkó Ágnes


Márciusban várunk  mindenkit a Vegán tanfolyamra

Figyeld a Tavaszi Zsongást

40 % kedvezmény: 9.990 Ft helyett 5.994 Ft / hó!

Ha tetszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Oszd meg a Facebookon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!