Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. október 17., hétfő

Milyen ételt készítettél el?

A hét kérdése:

Milyen ételt készítettél el eddig az ételkészítő videóból
, vagy a receptes könyvből?

Érdekes mód, valamiért többen is a lecsót választották első ”próbálkozásnak”. Te vajon mit készítettél el eddig?

„Köszönöm az ételkészítő videókat, nagyon hasznosnak találom őket és tetszik a vitalitás , ami árad belőlük.”

Gyenes Gabi

„Ma megcsináltam az első vegán ebédemet a receptes könyved segítségével. Az uborkalevest és az élő rizst készítettem el, szerintem 20 perc alatt a mosogatással is végeztem. Megdöbbentem az eredménytől, mivel mindegyik nagyon ízlett, és ráadásul jól is laktam. Most megpróbálom majd a hús helyett fogyasztható fogásokat.”

Anikó Veitné Molnár


„NAGYON TETSZETTEK AZ ÉTELKÉSZÍTŐ VIDEÓID.Tegnap megnéztem mindent és a fejemben nagy káosz volt ,nem tudtam mivel kezdjem ,a magtejfölt el se tudtam képzelni,hogy hogyan fogjak hozzá.De amint megnéztem a videókat ,tudtam mit kell vegyek a bio boltban.Érdekes dolog volt számomra hogy a magtejföl milyen egyszerű is (olyan nehéznek és drágának tartottam),de se nehéz ,se drága és már itt ázik szépen nálam a napraforgómag amiből magtejföl lesz.
Tegnap megcsináltam a lecsót ami isteni lett. Egyre inkább kívánom a nyers ételeket és kevésbé a főtett,csodálatos dolog,amit neked köszönhetek,kedves Szaffina.
Remélem lesz még sok ilyen ételkészítő videó. Én már várom.”

Pusztai Eszter


„Tegnap este megcsináltam a paradicsomlevest, azt hiszem 10 perc alatt már fogyasztható volt a végeredmény. Én kicsit kevesebb mézet tettem bele, nem vagyok édesszájú. Finomabb lett, mint a hagyományos… Azt hiszem az egyik nagy különbség a számomra 2 próbálkozásból levont tapasztalat alapján, hogy sokkal intenzívebbek az ízek, és mégis harmonikusak. Most is meglepődtem az első kóstolás után, mert nem számítottam arra, hogy ennyire ízleni fog.”

Anikó Veitné Molnár


Megnéztem ÉTELKÉSZITŐ VIDEOID.Meg mondom öszintén nagyon tetszett.El készitettem a lecsót,hát az isteni finom!!!!!!!!!!
Köszönöm neked SZAFFINA!!!!!!!!!!

Nagy Melinda!


Most 1000 Ft-os bón is jár az ételkészítő videókhoz, és a vegán tanfolyamhoz, ne felejts el élni vele! Lásd: Őszi Wellness Csomag


Ha teszik a cikk, oszd meg ismerőseiddel Facebookon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!