Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. október 7., péntek

Lenmagos fasírozott, salátával és ketchuppal




Ezt az ételt ajánlom kerti partikra, összejövetelkor, vagy egy gyertyafényes esti romantikus vacsorához édes kettesben. Gyors, gazdaságos és laktató.




Fasírozott
: sárgarépát, lilahagymát, fokhagymát, kevés zeller zölddel ledarálunk aprítógépben, és adunk hozzá darált lenmagot, ízesítjük fűszerpaprikával, sóval, borssal. Kis gombócokat formázunk belőle, vagy pogácsákat, és meghempergetjük darált lenmagban.




A salátát fejes salátából, paprikából, uborkából, vöröshagymából és finom kerti sárgaparadicsomból, és piros paradicsomból készítettem. Nyakon öntöttem egy kis extra szűz olívaolajjal, és tálaltam a fasírozott mellé.




A ketchupot, pedig egyszerűen piros paradicsomból készítettem présgéppel.

Honnan tudsz beszerezni gépeket, jó minőségben és árban, összeszedtem neked egy egész listát, nézd meg a 3. oktatóanyagot.



A megmaradt paradicsom húst, héjat, magokkal együtt, pedig beletöltöttem egy kis üvegbe és megsóztam Parajdi sóval. Elkészült a természetes ételízesítőm. Így lehet tárolni, bár nálunk más nap elfogyott, de nagyon finom volt!

Tipp:

A fasírozottba tehetsz még más gyökérzöldséget is, pl: karalábét, az kissé édeskéssé teszi, vagy petrezselyemgyökeret, az pedig sóssá alakítja. Plusz tehetünk még bele petrezselyemzöldet is.

Sóként Himalája sót is használhatunk.

Próbáld ki! És írd meg hogy sikerült!

Ha tetszik, oszd meg másokkal is Facebookon!


Oszd meg a Facebookon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!