Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. március 27., vasárnap

Programokról élménybeszámoló






Zöld turmix kóstoltatással vártunk mindenkit március 17.- én a Natur Porta Bioboltban! Sokan érdeklődtek, és hörpintettek egy kis energiaadó zöld levet.


Március 20.-án az Életmag Fesztivál programján vehettünk részt, külön köszönet Selmeczi József Csongornak érte! Megtiszteltetés volt, hogy én is a háziasszonyok között kiállhattam, és képviselhettem a nyers vegán étkezést. (Őszintén szólva megilletődtem, hogy beszélnem kellett a megnyitónál, még a Fűszerkonyhámat is elfejeltettem megemlíteni, de a lényeg, hogy a nyers lúgosító ételek fontossága, az benne volt!) Rengetegen özönlöttek az előadások között, kérdeztek, tanácsokat kértek, regenerációs elemzésre iratkoztak fel. Gitta könyve és a gyümölcsmosó nagy érdeklődésre tett szert, hamar elfogyott, így már aki később jött, sajnos nem kapott. (Már újra van nálam Gitta könyve, így akinek kell, tudok adni) jó páran már ismerősként köszöntek rám, a blogról ismernek, ezért mindig vicces számomra, hogy engem ismernek, de én személyesen csak így tudom megismerni az olvasóimat, aminek mindig nagyon örülök! Remélem a legközelebbi Életmag Fesztiválon Veled is Kedves Olvasó találkozhatok!



Március 26.-án Nyers, vegán potluck volt Gitta és Ákos szervezésében. Én kaptam azt a megtisztelő feladatot, hogy írjak pár sort a potluckról, (bár amúgy is akartam volna, és szerintem írni fog más is, így több szempontból is olvashattok róla) illetve nálam fognak összegyűlni a receptek, így ezeket folyamatosan közzéteszem. Érdemes lesz őket kipróbálni, mert ínycsiklandozóak, és a legtöbb étel hamar elkészül.

Ákosnál találkoztunk, ő volt a házigazda, mi kicsit előbb felértünk, így bepillantást nyerhettünk Ákos ételkészítési titkaiba! ………Részletekről honlap olvashattok…..

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos és sugárzó vagy a képeken!Nagyon szeretem a blogodat,tele van jó ötletekkel.Sok szeretettel küldök neked egy virtuális ölelést,egy játékkal karöltve:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
    Már is gazdagabb lettél egy természetes alapanyagokból készült szívecskés szappannal:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! Jó ötlet a szappanos játék!

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!