Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. február 2., szerda

Kreatív Blogger Díjat kaptam!

Köszönöm Sophiának!

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

7 Blogger, akiknek továbbítom:

1. Erika Nyers étel blogja http://nyersetelekerikatol.blogspot.com/

2. Nyers konyha http://nyerskonyha.blogspot.com/

3. Sz. Era Napkonyha http://napkonyha.blogspot.com/

4. Monaline design http://monalinedesign.blogspot.com

5. Bendegúz Főzés nélkül finoman

http://fozesnelkulfinoman.blogspot.com/

6. Norka Extraszűz http://extraszuz.blogspot.com/

7. Nagy Zoltán http://www.paperfellow.com/wordpress


Mivel már írtam egyszer magamról 7 dolgot, ITT most kicsit mást írok, amit még nem árultam el magamról, de most megteszem.

1. Szeretem a komoly zenét

2. Szeretem a természetet

3. Szeretek utazni

4. Fontosnak tartom az őszinteséget, és az igazságosságot

5. A tudást tartom az egyik legfontosabb dolognak az életben

6. Kiveri nálam a biztosítékot, ha valaki nem tud beszélni, „ööö”zik, és „izé”-t használ

7. Még mindig szerelmes vagyok a férjembe : )


C-vitaminról írtam egy rövid e-bookot, melyet hamarosan elérhetővé teszek számodra is, ingyenesen! Figyeld a blogot és a postaládádat!

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jajj ,de aranyos vagy! El se hiszem, hogy én, hogy én kaptam, 2x is megnéztem, hogy nem-e csak káprázik a szemem vagy képzelődöm...
    Nagy megtiszteltetés, így mondhatni kezdőként köztetek, hogy díjat adtok nekem, nagyon köszönöm! Hatalmas ösztönzés és visszajelzés, hogy talán, bár én úgy érzem biztos jó úton haladok.
    Még mindig csak nézem, mert nem tudom elhinni:-)KÖSZÖNÖM

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika!

    Nem az a lényeg, hogy mióta csinálod, csak csináld! Amit eddig a blogon megosztottál velünk az nagyon elnyerte a tetszésemet. Főleg az édességeid,de a zöldség palacsinta is befutó nálam. Amúgy én ha nekiállok valami finomat összedobni biztos édes dolog lesz a végeredmény. Ez a gyengém ; )

    További sok sikert a munkádban.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mónika!

    Hidd csak el! Megérdemled a díjat!

    Nagyon ügyes vagy, szuper dolgokat csinálsz, csak így tovább!

    Szerettem volna Neked személyes levelet küldeni, de sajnos nem láttam kapcsolatot a blogon. Ha szeretnéd megkapni levelem, írj a szaffina@citromail e-mail címre.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Szaffina!!!
    Nagyon megtisztelő a díjad, köszönöm szépen. Egyenlőre megelőlegezésnek tekintem, és igyekszem rászolgálni.

    ((((((((((Öleléssel))))))))))Erika

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Szaffina!
    Nagyon szépen köszönöm!:)Még ilyen díjat úgy sem kaptam,pedig régóta vágytam rá:)
    Te is nagyon megérdemeltem,és érdekes volt megtudni rólad néhány új dolgot.Bár a 7. pontot azért sejtettem:D

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!