Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2011. február 1., kedd

Díjat kaptam


Köszönöm szépen Monalinenak! Én is továbbítom olyan Bloggereknek, akik ezt méltán megérdemlik!

A szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Akinek továbbítom:

Erika Nyers étel Erikától
Gitta Gitta Nyers étel blogja
Sophia Sophia blogja
Brahama Jóga és Egység Központ
Nóra Fitt Nők Magazin
Kálmán Judit Jucus jegyzetel



C-vitaminról írtam egy rövid e-bookot, melyet hamarosan elérhetővé teszek számodra is, ingyenesen! Figyeld a blogot és a postaládádat!

4 megjegyzés:

  1. Szia Szaffina! Gratulálok a díjhoz! Nagyon drága vagy! :) Nagyon szépen köszönöm a díjat! A Te blogod is az én egyik kedvenc blogom, úgyhogy én szintén neked adom!

    VálaszTörlés
  2. Erika hozzászólása a díjhoz:

    "Szia Szaffina! Gratulálok a díjhoz! Nagyon drága vagy! :) Nagyon szépen köszönöm a díjat! A Te blogod is az én egyik kedvenc blogom, úgyhogy én szintén neked adom!"

    VálaszTörlés
  3. Szia Szaffina! Én is gratulálok a díjhoz! És köszönöm szépen a díjat. Én is nagyon szeretem a blogodat, így én szintén neked adom!:)

    VálaszTörlés
  4. Szaffina, gratulálok, és köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!